IEPIRKŠANĀS KĀRTĪBA

PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

  • Lai uzsāktu Pasūtījumu noformēšanu, atrodiet produktus, kurus vēlaties pasūtīt. Iepazīstieties ar izvēlētās preces aprakstu. Pievienojiet preces pirkuma grozam, nospiežot pogu ‘’Pievienot grozam’’.
  • Jūs variet apskatīt preces savā pirkuma grozā sadaļā “Rādīt grozu”. Visi Jūsu izvēlētie un pirkuma grozā ievietotie produkti netiek rezervēti un tos var iegādāties arī citi Pircēji.
  • Ja vēlaties veikt pirkuma grozā ievietoto preču Pasūtījuma noformēšanu, nospiediet pogu “Pabeigt pirkumu”.
  • Lai pasūtījuma process noritētu veiksmīgi, Jums jāveic precīza Pasūtījuma noformēšana, jāiesniedz precīza informācija par sevi: e-pasta adrese, vārds, uzvārds, adrese, tālruņa nr..
  • Pēc izvēles atzīmējiet vai vēlaties saņemt informāciju par mūsu jaunumiem un ekskluzīviem piedāvājumiem; vai vēlaties saglabāt savu personīgo informāciju nākamajām iepirkšanās reizēm.
  • Lai turpinātu pirkuma grozā ievietoto preču Pasūtījuma noformēšanu nospiediet pogu ‘’Pāriet uz piegādi”. 
  • Pārbaudiet, vai visa ievadītā informācija ir korekta un nospiediet pogu "Pāriet uz maksājumu".
  • Izvēlaties maksāšanas veidu un spiediet pogu "Pabeigt iepirkties".
  • Izvēlaties piegādes veidu un veiciet apmaksu vai sagaidiet rēķini uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

APMAKSA
INTERNETBANKU TIEŠSAITES MAKSĀJUMS

  • Lai pārietu uz pirkuma grozā ievietoto preču tūlītēju apmaksu, izvēlaties maksājuma veidu MakeCommerce. Jūs tiksiet novirzīts uz maksājumu apstrādes platformu, kurā droši varēsiet veikt sava pasūtījuma apmaksu.
  • MakeCommerce platformā iespējams veikt Internetbanku tiešsaistes maksājumus: Swedbank, SEB, Luminor (Nordea) un Citadele.
  • No Jums tiks pieprasīta ar darījuma apmaksu saistīta informācija. Maksājumu veikšanai nepieciešamie personas dati tiek nodoti Mūsu pilnvarotajam apstrādātājam Maksekeskus AS (MakeCommerce). Nospiežot uz pogas “Samaksāt” Jūs nodrošiniet sava Pasūtījuma apmaksu. Norēķinu valūta EUR.
  • Pēc pasūtījuma apmaksas veikšanas uz Jūsu pieteikumā norādīto e-pasta adresi automātiski tiks nosūtīts Pasūtījuma pieteikuma saņemšanas apstiprinājuma e-pasts, kam ir tikai informatīvs raksturs. Tajā būs norādīti visi Jūsu pieteikuma formā sniegtie dati un Jūsu veiktā Pasūtījuma dati. Šis e-pasts kalpo kā apstiprinājums, ka esam saņēmuši  Pasūtījumu.
  • Ja gadījumā pasūtītā prece nav pieejama, mēs sazināsimies ar Jums, cik vien ātri iespējams. Pēc vienošanās pārskaitīsim Jums atpakaļ attiecīgo summu par produktu uz Jūsu konta numuru 2 dienu laikā.

IZRAKSTĪTĀ RĒĶINA APMAKSA

  • Ja vēlaties apmaksu veikt saņemot rēķinu, izvēlaties maksājuma veidu: Apmaksa pēc rēķina saņemšanas.
  • Uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Mēs to apstrādāsim un nosūtīsim rēķinu apmaksai.
  • Lūdzam apmaksu veikt tikai pēc rēķina saņemšanas. Veicot apmaksu lūdzam norādīt rēķina numuru.

Iesakām pārbaudīt arī  savas e-pasta mēstuļu/spama mapi, jo retos gadījumos vēstules no www.dabasdarzi.lv ar rēķinu pielikumā var nonākt tur.

Pēc apmaksas saņemšanas paziņosim, kad pasūtījums ir sagatavots Weledas veikaliņā, vai nosūtīsim sūtījumu ar izvēlēto piegādes veidu.

PREČU PIEGĀDE
SAŅEMŠANA WELEDAS VEIKALIŅĀ

  • Bez papildus samaksas, darba dienās no pl.: 9:00 -16:00.
  • Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība). Pircējs apņemas saņemt preces personīgi. Gadījumos, kad Pircējs pats to personīgi izdarīt nevar, lūgums norādīt personas vārdu, uzvārdu, kas saņems preci Jūsu vietā(saņēmējam būs nepieciešams uzrādīt pasūtījuma rēķina nr. un nosaukt Pircēja vārdu, uzvārdu). 
  • Pasūtījuma saņemšanas brīdī Saņēmējam ir pienākums kopā ar veikala pārstāvi pārbaudīt preču atbilstību un kvalitāti. Ja konstatē, ka Preču iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), par to uzreiz jāinformē Pārdevējs.

PIEGĀDE UZ OMNIVA PAKOMĀTIEM

  • Preču piegādi uz Latvijas teritorijā esošajiem Omnivas pakomātiem nodrošinām bez papildus samaksas visiem pasūtījumiem, kuru vērtība ir virs 10.00 EUR.
  • Preci nosūtīsim uz Jūsu norādīto no saraksta izvēlēto Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses). Ja pēc pasūtījuma veikšanas vēlaties nomainīt Omniva pakomātu, kurā saņemt preci, sūtiet e-pastu uz bioveikals@dabasdarzi.lv, norādot Jūsu pasūtījuma numuru un vēlamā pakomāta adresi.
  • Ja piegāde nepieciešama uz Omniva pakomātiem Lietuvas un Igaunijas teritorijā, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz bioveikals@dabasdarzi.lv.
  • Preci nosūtīsim uz Jūsu norādīto uz no saraksta izvēlēto Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses). Ja pēc pasūtījuma veikšanas vēlaties nomainīt Omniva pakomātu, kurā saņemt preci, sūtiet e-pastu uz bioveikals@dabasdarzi.lv, norādot Jūsu pasūtījuma numuru un vēlamā pakomāta adresi.
  • Ja piegāde nepieciešama uz Omniva pakomātiem Lietuvas un Igaunijas teritorijā, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz bioveikals@dabasdarzi.lv.
  • Uz Omniva pakomātiem netiek piegādāti Sonett līdzekļi 20l iepakojumos. Kopējais sūtījuma svars nedrīkst pārsniegt 30kg.
  • Piegāde 1-5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas, atkarībā no OMNIVA noslodzes.
  • Piegādes dienā OMNIVA atsūtīs īsziņu uz Jūsu reģistrēto mobilā tālruņa numuru ar pakomāta durvju kodu. Pakomātu darba laiks ir 24/7.

 PIEGĀDE AR VENIPAR KURJERU UZ NORĀDĪTO ADRESI

  • Nodrošinām preču piegādi Latvijas teritorijā. Piegādes izmaksas 5.00EUR, neatkarīgi no pasūtījuma svara un apjoma.
  • Piegāde 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.
  • VENIPAK informēs Jūs par konkrēto piegādes dienu. Piegādes brīdī kurjers zvanīs uz Jūsu reģistrēto mobilā tālruņa numuru.
  • Piegāde notiek darba dienās laika posmā no 9:00-18:00.

PREČU ATGRIEŠANA

  • Ikvienam Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma piegādes brīža, vienojoties ar Pārdevēja pārstāvi, samainīt preces pret citām precēm, ja tādas ir pieejamas un ja: prece nav lietota, preču iepakojums ir saglabāts un nav bojāts.
  • Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Preci un atteikt Pircējam izmantot atteikuma tiesības, kā arī neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu, gadījumos, ja Pārdevējs ir konstatējis bojājumus Precei vai Prece ir zaudējusi “preces izskatu” (noņemtas un / vai sabojātas etiķetes, noplēstas aizsardzības plēves u. c.) un/vai ir konstatētas Preces lietošanas pazīmes. 
  • Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA Bernadeta, faktiskā adresē: E. Birznieka - Upīša ielā 20, Rīgā, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs mums paziņo savu lēmumu. 
  • Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā (iesakām saņemot preci, uzmanīgi atvērt iepakojumu, kurā tā atrodas).
  • Preces atgriešanas tiešās izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
  • Par atgrieztu preci nauda atmaksājama veicot pārskaitījumu uz Pircēja bankas kontu.
  • Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
  • Pircējs ir atbildīgs par to, lai Precei nesamazinātos tās vērtība, kvalitāte un drošums, citādi Pārdevējam ir tiesības atteikt Pircējam atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz piegādāto Preci.
  • Prece jāatgriež pilnā komplektācijā.
  • Atgriežot preci, Pārdevējam obligāti jāiesniedz preču pavaddokumenti (iegādes dokumenti).
  • Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja nav ievēroti preču atgriešanas noteikumi.

PRECES AR DEFEKTU MAIŅAS VAI ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA

  • Ja prece ir bojāta vai pasūtījumā pieļauta kļūda, Pircējs var atgriezt preci, vai apmainīt pret tādu, kā bija norādīts pasūtījumā.
  • Preci ar defektu Pārdevējs apņemas apmainīt pret kvalitatīvu (bez defekta).
  • Ja tiek konstatēts preces defekts, par to jāinformē SIA Bernadeta, nosūtot pieteikumu uz sekojošu e-pastu: bioveikals@dabasdarzi.lv. Pieteikumā jānorāda Pircēja kontaktinformācija saziņas nodrošināšanā, preces nosaukums, kods, pasūtījuma numurs un neliels defekta apraksts.
  • Atbilde uz Pircēja preces defekta pieteikuma vēstuli tiks sniegta 3 darba dienu laikā.
  • Preču defekta konstatēšana un bojājumu atlīdzināšana tiek veikta spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos termiņos un kārtībā.
  • Preču kategorijas, kuru atpakaļ atgriešana Pārdevējam vai to apmaiņa nav iespējama: personīgās higiēnas preces, ja ir atvērts to iepakojums.
  • Pārdevējs nav atbildīgs par preces bojājumiem vai defektiem pret jebkuru trešo pusi, kas iegādājusies preces no Pārdevēja Pircēja.
  • Visas tiesības un pienākumi starp Pārdevēju un Pircēju saistībā ar garantiju, ir definēti Latvijas Republikas normatīvajos aktos.